5 етапів створення ідеальної команди

Яким би геніальним бізнесменом ви не були, в бізнесі ніхто не може досягти успіху поодинці. Незалежно від того, чи перебуваєте лише на початку підприємницького шляху або вже керуєте великою компанією, ваш успіх буде значною мірою залежати від того, наскільки добре ви зберете свою команду. У роботі з людьми немає таких чітких правил і ідеально відпрацьованих схем, як, наприклад, у фінансовій стороні бізнесу, так що покладатися тут часто доводиться на інтуїцію і досвід. Щоб вам не потрібно було керуватися тільки своїм досвідом, майстер командної роботи Брендон Кляйн, за плечима якого понад 5 тисяч проектів, поділився своїм рецептом ідеальної команди.
1. Збирайте правильні і потрібні дані про потенційних учасників
З самого початку підбору учасників, упевніться, що ви будете задавати всім кандидатам правильні питання і збирати про них корисні дані, а не стандартне кадрове інформаційне сміття. Спирайтеся в своїх питаннях і критеріях для збору інформації на основні завдання проекту, шукайте найкоротший шлях до виявлення цих якостей серед моря кандидатів.
2. Застосовуйте проектне мислення
Проектне мислення має поширюватися не тільки на стратегію самого проекту, але і на те, як буде працювати ваша команда. Визначте яка структура допоможе команді працювати найбільш ефективно: хто з її членів буде краще працювати з тим, у кого з ним є перетин в особистих якостях і інтересах, які дозволять їм вести більш плідні робочі стосунки, ніж того вимагає мінімальна старанність?
3. Застосуйте до розробки дані, які ви збирали в пункті 1
При складанні команди у вас буде велика спокуса спертися на рекомендації найгучніших і впевнених у собі менеджерів, але це надмірно просте і неправильне в більшості випадків рішення. Лідерам потрібно самим глибоко зануритися в дані, зібрані про членів команди, щоб зрозуміти, на яких позиціях і в якій ролі вони насправді будуть приносити найбільшу користь.
4. Регулярно вимірюйте як члени команди почуваються у своїй поточній ролі
Мова йде не просто про оцінку задоволення від роботи від 1 до 5 балів. Говоріть з людьми. Дізнайтеся, хто з них як працює, особливо через 6 місяців після початку проекту. Які групи співробітників почали більше справ, ніж всі інші. Між ким проходить найактивніший поштовий трафік. Виміряйте не тільки базову ефективність кожного працівника, а й те, як він особисто впливає на команду і як команда впливає на нього. Чи допомагає він утворенню нових ідей або пригнічує їх.
5. Не сподобалися результати? Перемішайте і повторіть знову
Якщо з першого разу вам не вдалося створити успішну команду, це ще не означає що проект невдалий або що вам потрібно наймати нових співробітників. Спробуйте створити нові об’єднання всередині існуючої команди, дайте нові завдання людям, які не знайшли себе на попередній ролі. По-справжньому натхненно працює команда – це складний організм, який може вийти у вас далеко не з першого разу.